Hjem Øre, næse og hals Åben debat om øre-, næse- og halssygdomme

Tilbagevendende øregangsbetændelse

Jeg skriver herinde fordi jeg bliver ved med at få øre betændelse.

Det startede i venstre øre i august, fik så øredråber af min læge, og det gik væk. I oktober kom det igen, hvor mit øre samtidig hævede voldsomt op og blev rødt og ulækkert. Fik det til sidst væk med øredråber og pencillin.

Her i december fik jeg det så i højre øre, og også med rødt og hævet øre. Måtte til ørelægen og få suget betændelsen ud, og det gik væk efter behandlingen.

Vågnede så op i den her uge med betændelse i venstre øre IGEN. Det klør som bare fanden og er meget generende. Er der nogen herinde der har prøvet at døje med det? Hvad i alverden er grunden til, at det bliver ved med at komme igen?? Og så i begge ører?

Kommentarer

  • Prøv at tænk over om en underlæggende årsag kan være en allergisk reaktion eller en overfølsomhed over for skimmelsvamp, pollen og fødevarer . Disse kan medføre en overdreven slim produktion og efterfølgende øreinfektioner. Nogle fødevarer, der almindeligvis forårsager allergiske reaktioner omfatter: mælk, æg, Jordnødder, soja, hvede og majs. Prøv også at se på fødevarer du indtager hyppigt.
Log in eller Registrér for at kommentere.