Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

UDSKIFTE (10 år gået)-til andre med BFO!

Dette er kun til andre, der har fået en BFO, og det er ikke en opfordring til at komme med bedrevidende kommentarer om, at man ikke skal få en BFO ;-)
Jeg er en kvinde på 42 år, som for 10 år siden fik en brystforstørrende operation. Jeg havde kun en lille b-skål , og jeg fik en fin D-skål. Jeg har aldrig haft komplikationer, og jeg har aldrig fortrudt. Mine implantater sidder under musklen, og de kan hverken ses eller mærkes. Mine bryster ser ud og føles helt naturlige og arret er kun små 2 cm og sidder under brystet (næsten usynligt nu).
Nu er der gået 10 år (utroligt), og så skal de jo skiftes, men det føles bare så dumt, for jeg har jo INGEN komplikationer/gener, og de er så fine så fine og naturlige.
Er der nogen herinde, som ved, om man kan tjekke på en eller anden måde, om det nu er nødvendigt at skifte dem ligenu? Man kan mærke på dem, at de er "gode nok", men man skal vel egentlig "se ind" for helt at være sikker på, at alt er, som det skal være?
Jeg fik dem lavet på HC. Andersen klinikken i Odense.
Venligst.
SNOOPS

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg hører til den gruppe, du ikke vil høre fra, men jeg skal nok afholde mig fra personlige betragtninger.

    Jeg reagerer kun her, fordi det kan være meget vanskeligt – for ikke at sige umuligt – for nogen at kunne vurdere, om det er nødvendigt eller ej, at du får udskiftet nu.

    Jeg foreslår derfor, at du kontakter den klinik, hvor du har fået det udført til fuld tilfredsstillelse, og beder dem vurdere det rent lægelige i at få skiftet noget nu, eller om det kan vente nogle år.

    På det punkt er alle jo forskellige, så det bør vurderes i enkelttilfælde.

    Og – måske for at sikre, at man ikke bare vil have en ekstra indtjening – kan du kontakte en anden klinik også og bede om en vurdering mere, og så kan du sammenligne svarene.

    Ja, det koster vel for konsultationerne, men så vil jeg tro, du kan få en ordentlig vurdering, der passer til lige netop dig.

    Undskyld – hvis mit bud ikke kan bruges.
  • Indstillinger
    Jeg synes, det er et rigtig godt svar.
    Min tanke er netop, at det måske kunne være, at de bare var interesseret i den ekstra indtjening, men på den anden side sagde lægen dengang, at man "på nuværende tidspunkt kunne garantere en holdbarhed på mindst 10 år"-dvs. at de måske nu ved, at de faktisk holder længere. De er skærefaste, så de kan ikke gå i stykker indeni kroppen, men jeg ved ikke, om de på anden måde kan gå i fordærv, hvem ved...
    Jeg vil kontakte dem.
    De, som laves nutildags, har en holdbarhed på muligvis resten af livet, har jeg hørt, men jeg er bange for, om det smukke naturlige resultat ødelægges ved udskiftningen (har ammet med dem i, så brysterne ser lidt mere bløde ud nu end i starten, hvilket passer med den naturlige ældning af kroppen, som sker med en i løbet af 10 år.....hvilket jeg jo er glad for, faktisk....)
Log in eller Registrér for at kommentere.