Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Problemer med rejsning. What to do??

Redigeret 6 december, 2016, 16:37 i Mandlige sexproblemer
Ved ikke helt, hvordan man får det sagt, men jeg har et problem, hvilket jeg specielt synes er svært at tale om.

Jeg er 24 år, og har mødt, efter min egen mening, verdens bedste pige. Problemet opstår, når vi skal have sex, hvor jeg ikke kan opnå rejsning, og hvis det endeligt sker, falder den når jeg skal penetrere hende..
Jeg har oplevet dette problem før, hvor jeg ikke kan få den op at stå. Ved ikke om jeg lider at præstationsangst, om jeg overtænker det. Ydermere når jeg vågner om morgenen har jeg rejsning, men ikke når jeg er sammen med hende.

What to do? Personligt ved jeg det ikke, og hvis jeg ikke finder en løsning, er jeg nok mere fortaler for, at stoppe det med hende, således hun ikke føler at dette er hendes skyld.

Kommentarer

  • Indstillinger
    100% at det er præstationsangst.
    Det er fordi hun betyder meget for dig og at du ikke vil skuffe hende at du for tænkt på alt det der ikke er vigtigt i det du har gang i.
    Sig det til hende så hun ved hvorfor.
    Det vil bare få hende til at synes bedre om dig og vil gøre det nemmere for dig at kunne slappe af og bare nyde situationen.
    Du kan også gøre noget for at holde lidt længere og blive lidt hårdere.
    Det hedder knibeøvelser for mænd.
    Her er et link.
    http://politiken.dk/forbrugogliv/sundhe ... bund-mand/
Log in eller Registrér for at kommentere.