Hjem Familieliv Børn og kemi

Brug af Wi-FI i skolen. Er det farligt?

Redigeret 1 april, 2017, 05:02 i Børn og kemi
Brug af Wi-FI i skolen. Er det farligt?
Mere læsning her:
http://nyheter24.se/debatt/866636-riksd ... i-i-skolan

Kommentarer

  • Jeg vil mene at wi-fi er farligere for børn end voksne idet deres hjerner og immunforsvar ikke er fuldt udviklet.

    Ifølge forskningen er wi-fi slemt nok for voksne med forøgelse af cancer, hjertesygdomme mm.

    En af min venner er særlig hårdt ramt da hun er allergisk overfor wi-fi.

    Selvom hun har fået en router (fullrate) hvor man kan slå wi-fi fra så har wi-fi gjort hendes liv til et helvede (uklar tænkning og andre symptomer) for hun er pga. invaliditet bundet til sin lejlighed.

    Effektiv afskærmnings teknologi er kostbar for en person som lever af nedsat førtidspension så hun er indtil videre afhængig af at lave aftaler med beboere i omkringliggende lejligheder at de slukker for deres router når de ikke bruger den. Det er ikke alle naboer som er indforstået med det.

    Der findes apps til mobiler som kan måle wi-fi strålingen. Med wi-fi radiation meter appen målte vi 1% over hendes seng (fra underboen). Det svarer til 0,001 uw/cm ifølge appens udvikler og er måske kun 1 promille af den tidladte stråling i Danmark men stærk nok til at hun i sin allergiske tilstand føler myrekryb over hele ryggen.

    Konklusionen er at man efter min mening bør forbyde trådløs wi-fi og gå tillbage til kabler. Derved vil man kunne spare meget unødvendig lidelse og et ukendt beløb til hospitalsindlæggelse og medicin. Wi-fi i skolerne er muligvis de rene dødsfælder. Er det det vi ønsker for vores børn ?
Log in eller Registrér for at kommentere.