Sover som en død

Jeg er gennemsyret træt, helt ind til knoglerne, hver dag, hele tiden.
Mit "problem" er, at jeg sover som en død - jeg har altså IKKE besvær med at sove, og derfor virker lægen lidt ligeglad, tror jeg. (Har skiftet læge, da den gamle ikke ville hjælpe mig)

Så jeg håber der er nogle derude, der har/har haft samme problem stilling ig høre hvad i gjort, og hvordan i har håndteret det hele??

Min historik:
September 2014, Blodprøver fine, for afvide de ikke kan gøre mere, jeg er sund og rask(trætheden har stået på 1-2år)

August 2015 Blodprøver fine, har enormt dårlig samvittighed overfor datter og partner over mit fravær grundet træthed, får konstateret depression Antideprissiva(skulle hjælpe på min træthed) påbegyndes + psykolog.

Juni 2016 Læge mener emnet er uddebateret, vil ikke gøre mere MEN det kan hjælpe at træppe ud af antidepressiv så det påbegyndes.

August 2016 diætist for ændring af kost og vaner.

September 2016 Stopper antideprissiva, ingen problemer overhovedet, det hjælper dog ingensteder op trætheden.

oktober 2016 hals,næse,ørelæge tester søvnapnø negativt, tester allergi(hvilket jeg ALDRIG har haft symptomer på) en svag reaktion for græs. Jeg har en skæv næseskillevæg.

oktober 2016 lungefuntion 80% Læge siger dette skyldes min græs allergi?

Dette har jeg selv gjort:
sovet mere
sovet mindre
lagt faste søvn rutiner
prøvet med middagslure(disse sker bare pludseligt engang imellem)
lukket min selvstændige forretning
købt et hav af vækkeure, incl armbånd til søvn
zoneterapi
diætist
selvhypnose
skiftet job
skiftet job
går ledig

Jeg er virkelig desperat, er dette helt normalt? er jeg psyikisk syg?
Jeg er 25år gammel, og har ikke i sinde at leve resten af mit liv, på denne måde, jeg kan hverken være der for min elskede datter, eller folk jeg har kært. Ja faktisk kan jeg ikke engang være der for mig selv, min personlige hygiejne er dalet drastisk, jeg magter ikke holde mit hjem, det eneste jeg forsøger at overleve fra sofaen af, er at give min datter lidt opmærksomhed.
Jeg går pt ledig (fyring grundet at komme for sent altid) og det har "hjulpet" på den måde, at jeg ikke skvatter uagtet i søvn på sofaen, når jeg er alene med min datter på 3år.
Er jeg først faldet i søvn er jeg næsten umulig at vække, jeg har et solvækkeur, har prøvet højtaler tilsluttet min telefon, armbånd til registrering hvornår jeg sover lettest, proppelvækkeur, osv. osv..

Kommentarer