Hjem Tænder og mund Åben debat om tænder og mund

kviksølv frigøres fra amalgamfyldninger ved Wi-Fi

Effect of radiofrequency radiation from Wi-Fi devices on mercury release from amalgam restorations.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/27418965
Det er måske derfor, at nogle mennesker påvirkes af elektromagnetiske stråler eller er el-overfølsomme?

Kommentarer

  • Det var satans. Undskyld mit sprog men det var da en chokerende nyhed i en tid hvor styrken af wi fi, smart meter, mobilstråling og anden stråling hele tiden forstærkes uden at nogen gør noget ved den.

    En af mine venner er allergisk overfor wi fy. Selv hvis hun afbryder sit eget wy fy så hjælper det som en skrædder i H......, da hun er omgivet af wi fy fra alle sider fra naboer.

    Tak for linket.
  • Desværre er det nok ikke kun wifi, vi er mange som reagerer på, og ikke kun hvis vi har amalgamfyldninger, eller evt. rester af materialet i kroppen, efter fjernelse af fyldninger.

    Jeg har noteret mig, at jeg får smerter i mine tænder, som jeg har plastfyldninger i, selv npr jeg skal bruge en dankortterminal !

    Det kan for nogen lyde som en joke, men er desværre sandt.
    Ligesom jeg er stærkt påvirket i den ejendom jeg bor i, tiltrods for at jeg selv minimerer problemet, ved at slukke alt digitalt udstyr når det ikke er i brug, og i det hele taget bruger det så lidt som det overhovedet er muligt.
Log in eller Registrér for at kommentere.