Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Er der chance for at jeg er gravid?

Redigeret 30 november, 2016, 04:54 i Prævention
Hej
Jeg startede for første gang på p-piller lørdag den 15 oktober, og jeg vil mene at det var min første menstruations dag, fredag havde jeg udflåd med lidt brunligt i men intet blod, ved i om det var min første menstruations dag? Her den 18 og 19 havde jeg så ubeskyttet sex med min kæreste, han kom ikke i mig og jeg havde stadig mens, så jeg havde vel ikke noget han kunne befrugte? hvis der uheldigvis er kommet pre sperm med sædceller i op i mig.. og ja jeg har læst brugsanvisningen i pakken (jeg bruger loette 28) men synes bare ikke eg rigtig kan få noget svar ud af den..

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej!

    Jeg har selv tidligere prøvet at være i en situation, som minder lidt om din, hvorfor jeg fandt frem til denne artikel og hjemmeside, som hjalp mig med at give et rigtig godt overblik: https://www.practio.dk/artikler/hvor-sikre-er-p-piller.

    Man er selvfølgelig bedst beskyttet, hvis man tager alle sine p-piller på de rigtige tidspunkter, men samtidig kan man godt være beskyttet til trods for, at man glemmer en eller to p-piller, hvis man skynder sig at tage den glemte pille. Dog er der forskellige retningslinjer for det alt efter, hvornår i sin periode man glemmer sin p-pille. Dette kan du også læse nærmere om på hjemmesiden.

    Vh
Log in eller Registrér for at kommentere.