Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

*

Redigeret 18 oktober, 2016, 05:06 i Rusmidler
Jeg håber da, der kommer nogen andre, der kan hjælpe dig lidt bedre, men med det indtag, hvor du har blandet øl, spiritus og vin - og endda i rigelige mængder af det hele - ja, så ville jeg også været gået ud som lys. Det ville i hvert fald ikke have været nødvendigt at hælde druggs på mig også.
Hvis du ellers har det godt igen her efter nogle dage, tror jeg heller ikke helt, det kan have været tilfældet.

Jeg skal ikke moralprædike - overhovedet ikke, men er det virkelig nødvendigt med så voldsomme indtag for at have det sjovt?

Oven i købet fortæller du, at det er noget du gør hver week-end? Men - naturligvis, det fremgår ikke, om du indtager så voldsomme mængder hver uge.

Det er ikke bare her og nu sjov - du ødelægger dig selv og dit helbred for livet.

Og nej - jeg er ikke "bare" en snerpe, jeg er faktisk dybt rystet over, at der skal indtages så store mængder, og faktisk også lidt imponeret over, at det overhovedet kan lade sig gøre, med mindre man allerede ER hardcore alkoholiker - jeg havde ellers hørt, at det slet ikke var på mode længere.

Kommentarer

  • Aha Det lader til at trådstarter slettede sit indlæg da han endelig blev ædru :-)
  • Ja, en ung mand, der havde indtaget ca. 16 genstande, foruden "det løse" - øl, vin, spiritus i en skøn blanding - og var gået totalt omkuld, hvilket han ikke kunne forstå, for det indtag var han da vant til, og mente i øvrigt ikke, det var specielt problematisk.

    Et alkoholproblem? Nej, det har han ikke.

    Sjovt nok er det altid misbrugeren selv, der er den sidste, der indser, at han har et problem.

    Men nej - det passede åbenbart ikke spørgeren, og jeg ved jo stadig ikke, om det skyldes, om han vitterlig også BLEV drugget, som var hans spørgsmål.
Log in eller Registrér for at kommentere.