Hjem Sex & samliv Utroskab

Lejlighed, barn, hund, bil, firma og forladt !!!!!

Redigeret 4 oktober, 2016, 13:07 i Utroskab
Jeg er en pige på 25 år, der for snart 3 uger siden blev alene mor, da min daværende kæreste, smuttede fra barn, hund, bil, firma og hjem. Uden at sige noget. Håber nu der er nogle der kan hjælpe/råde mig.

Det starter med at min daværende kæreste var på herretur i tivoli en weekend. Den efter følgende uge, har han meget mærkelig, hvor han den efterfølgende lørdag tog op til en kammerat og hyggede. Og ja han var hos hans kammerat. Dog vælger han er ignorer mig fuldstændig, vi havde normalvis en aftale om at lige meget hvad, kom man hjem og sov, og gav besked om at man var okay, og hvad tid man regnet med at være hjemme. Intet af dette gjorde han denne dag. Jeg går i panik og tror der er sket noget, og tager derfor kontakt til hans mor, der oplyser mig om at han ligger og sover oppe hos kammeraten. Dagen efter, høre jeg fra ham, i form af en besked om, at han ikke syntes vi skal være sammen mere. Her står jeg så med vores fælles barn, lejlighed, bil, firma og hans hund, forladt. Jeg finder så ud af ugen efter at han havde mødt en pige da ham var på herretur i tivoli, der både har mand og barn. ”viste man ikke bare kunne smide 5 års forhold på gulvet, bare sådan lige” Som han tikker om at hun skal gå fra. Samtid med at han prøver at holde mig hen. Ved at sige at han bare har brug for en måned eller to til at få luft. Jeg syntes det hele er meget underligt, da jeg samtid finder ud af, at ugen før han var på herretur, har han snakket med min veninde om, hvordan han skulle fri, på bedst mulig måde til mig, samt hvornår det rigtige tidspunkt var.

Jeg vil rigtig gerne have denne person tilbage. Og må indrømme jeg syntes dette er rigtig hårdt. Normalvis ville jeg bare have valgt at bloker ham fra min telefon, men kan jeg ikke, da vi har vores datter.

Ud over dette skriver og ringer han flere gange om dagen end han realt gjorde da vi var sammen, selv når han har hans datter. Og sender rigtigt blandet signaler. Han mener blandt andet at han stadig skal forkæle som, og give os penge. Hvilket jeg dog ikke vil gå med til! Så jeg bliver usikker på hvad han realt vil. Han køre mig rundt om hans lillefinger, og jeg bliver sindssyg af dette.

Fået af vide af de fleste at han nok skal komme tilbage. Men har brug for hjælp.
Er der nogle der har nogle gode råd, til hvordan jeg få lukket af for ham, uden at jeg få lukket af for hans kontakt med hans datter på 1,5 år.

Jeg har virkelig brug for råd til hvordan jeg kan få vendt rollatoren, så det er mig der er ovenpå. Og han ikke kan køre mig rundt, som nu. For sådan som det køre nu, er jeg bare den kedelige tun, som han kan få til at svømme i den retning han vil have.

HJÆLP !!!!

Kommentarer

  • Nu har jeg læst dit debatoplæg igennem nogle gange – og er noget forvirret:

    Dels skriver du, at du gerne vil have ham tilbage, dels at du bare vil have lukket helt af??? Måske han også oplever voldsomt forvirrende meldinger fra dig? Og ligeledes oplever du forvirrende meldinger fra ham.

    Mit forslag er, at du fortæller ham, at du gerne vil have ro på nu, hvorfor jeg synes, du skal foreslå ham, at I opsøger en parterapeut, der kan hjælpe jer med at få sat de rette ord på situationen.

    Han har seriøst overvejet, hvordan han skulle fri til dig – og pludselig har han været i byen og mødt en pige, så vender han totalt på en tallerken, - så fortryder han igen – måske.

    I skal begge to have sat helt klare ord på, hvad der er sket, og hvordan I skal have det fremover.

    Og – så skal der forlanges respekt for de aftaler, I sammen med terapeuten både bør og skal aftale – ikke mindst af hensyn til jeres barn, men bestemt også af hensyn til jer begge.
Log in eller Registrér for at kommentere.