Hjem Mænd Åben debat for mænd

Høj temp.

Redigeret 16 september, 2016, 14:26 i Åben debat for mænd
Hej
Jeg er 24 år med et meget stort spørgsmål, som jeg meget gerne vil have belyst.
Jeg vidste faktisk ikke rigtigt hvor emnet passede ind.

Jeg undre mig over noget jeg snart har haft i et halvt års tid.
Min krop er så ualmindelig varm hele tiden, der skal meget lidt til og så koger jeg ekstremt, det er så voldsomt at min kæreste også kan have svært ved at sove tæt.

Samtidigt, har jeg de fleste gange svært ved at få den oppe og stå og når den gør så falder den hurtigt ned igen som. For ca. et halvt år siden virkede det fuldstændigt umuligt, der var min penis nærmest hele tiden aktiv & svær at få ned igen.
& føler også at jeg skal kæmpe lidt for at få den igang nå den først kan lidt.
Det er som om den lever sit eget liv.

Kommentarer

  • Som du nok ved, så har en høj kropstemperatur har oftest en forbindelse til dit blodomløb: hvis dit hastigheden af dit blodomløb sænkes, vil du føle dig koldere, og omvendt, hvis dit blodomløb i kroppen forøges.

    Men hvordan det har forbindelse til om du kan få rejsning eller ej, ved jeg ikke.

    Det eneste jeg med sikkerhed kan sige, er at sædproduktionen i testiklerne ikke tåler varme, så bliver sædkvaliteten lav. Det forhindrer dog ikke nogen i at få rejsning eller udløsning, hvis de er tændte.

    Uanset hvad, lyder det ret alvorligt, så jeg ville nok skynde mig ind til lægen.

    Det kunne nemlig godt være at du har forhøjet blodtryk eller diabetes, hvilket ofte også er årsager til rejsningsproblemer hos mænd, unge og gamle.

    Held og lykke med det.
Log in eller Registrér for at kommentere.