Hjem Sex & samliv Mandlige sexproblemer

Sex - what to do??

Redigeret 13 september, 2016, 11:27 i Mandlige sexproblemer
Min kone og jeg har været sammen i rigtig mange år. Vi har to dejlige børn sammen og alt fungere som det skal i hverdagen. Vi er så blevet mere fokuseret på vores sexliv eftersom børnene er blevet store og kan klare sig selv.

Vores problem er når der er gået 1-2min så bliver hun så våd at jeg ikke kan mærke noget og det kan hun heller ikke uanset om hun tørrer sig. Vi er blevet henvist til en gynækolog for at se om der skulle være noget man kunne gøre, men alt så fint ud og hun var ganske normal. umiddelbart er hun udvidet en lille smule efter graviditet men ikke meget da hun fødte med akut kejsersnit da barnet ikke ville ud.
Hun har lavet bækkenbundsøvelser en del og det har heller ikke hjulpet noget. Vi har ligeledes prøvet diverse legetøj med dildo osv hvilket var superfint for hende, men bestemt ikke for mig. Vi har en gang tidligere inviteret en ekstra mand med i soveværelset, hvor han fik hende til at stønne og komme i en trance jeg aldrig før havde set. Jeg kan ikke lade være med at tænke '. Bare det var mig. Men med mine 14cm penis og ganske alm tykkelse er det bare ikke nok. Synes vi har prøvet alle muligheder... Jeg kan bare ikke acceptere i mit hovedet at jeg kun kan give hende nydelse med min fingre og tunge hver gang. Nogle gode råd ?
Log in eller Registrér for at kommentere.