Trykken i knæ
Hej,
Jeg var til en fodboldkamp for godt 1,5 år siden, hvor jeg fik en voldsom stempling på knæet. I nogle uger herefter følte jeg stor ubehag, hvor det føltes som om, at mit knæ var ved at eksplodere. Dette fortsatte lang tid efter at hævelsen fra sammenstødet var aftaget. Efter noget tid aftog smerten.
Siden da havde jeg ingen problemer med knæet, men efter jeg var ude og køre gokart i weekenden er denne meget kraftige trykkende følelse opstået igen. Den er der konstant, så det er temmelig generende!
Har nogen af jer erfaring med det, og hvad bør jeg gøre i min situation?
På forhånd tak
Jeg var til en fodboldkamp for godt 1,5 år siden, hvor jeg fik en voldsom stempling på knæet. I nogle uger herefter følte jeg stor ubehag, hvor det føltes som om, at mit knæ var ved at eksplodere. Dette fortsatte lang tid efter at hævelsen fra sammenstødet var aftaget. Efter noget tid aftog smerten.
Siden da havde jeg ingen problemer med knæet, men efter jeg var ude og køre gokart i weekenden er denne meget kraftige trykkende følelse opstået igen. Den er der konstant, så det er temmelig generende!
Har nogen af jer erfaring med det, og hvad bør jeg gøre i min situation?
På forhånd tak
Kommentarer
Har du nogensinde fået det knæ ordentligt undersøgt af en speciallæge?
Ellers er det da, hvad jeg kan foreslå. Du bør bede om en henvisning til en speciallæge i idrætsskader, med ekstra speciale i knæ.
Derfor havde jeg forhåbninger om at finde nogle svar herinde også.
Du var bare ikke specielt uddybende, hvorfor jeg lige spurgte
Hvis der er lang ventetid til speciallæge, kan jeg da foreslå dig, at du beder din læge om henvisning til en fysioterapeut med dels erfaring i idrætsskader, dels har træningsfaciliteter, så du kan lære nogle gode øvelser.
Jeg kan også foreslå en dygtig akupunktør eller måske en kiropraktor, også ligeledes med erfaring i idrætsskader.