Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Gået over 10 år......

Redigeret 26 august, 2016, 10:12 i Ensomhed
For ca. 10 år siden, var jeg lige flyttet sammen med min daværende kæreste, den sidste flyttekasse var knap stået sammen, da jeg finder ud af at hun har været mig utro, med ham jeg troede var min bedste ven ! Vi var en gruppe på 4-6 drenge som tit lavede forskellige ting sammen, vi havde det rigtig godt, men ham som var sammen med min kæreste har åbenbart været "alfa-hannen" fordi jeg blev selvfølgelig sur\ked af det\fusteret og en masse andre følelser som gjorde at han ikke lige var min favorit person, dette bevirkede så at de andre også træk sig fra mig. Idag har jeg ikke noget jeg vil kalde en ven, jeg har facebookvenner og kollegaer, jeg har en kone og 2 små børn. Samt familie, men jeg savner det jeg kan kalde en ven, en som svare på SMS og som selv tager kontakt, en jeg kan lave noget sammen med i fritiden, så det ikke er bleskift det hele. Problemet er bare at jeg ikke tør ! Alle mennesker undtagen min kone (som jeg også kende før utroskabet med min daværende kæreste og som derfor kender til det hele) ligger jeg afstand til for ikke at blive såret. sådan som mit liv er nu, forsøger jeg at fylde alle mine vågne timer med gøremål, passe unger,slå græs, handle ind ect. For ikke at tænke over det, da jeg har svært ved at slippe tanken om at han gjorde forbrydelsen men jeg tager straffen....også her 10 år efter, det er ikke ualmindeligt at jeg græder når jeg er alene

Håber der er nogle som har et råd ?
Log in eller Registrér for at kommentere.