Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Jeg frygter at besvime

Redigeret 9 august, 2016, 02:56 i Angst
Hej. Jeg er en pige på 16 år på 1.67 cm og 44 kg som døjer med at jeg frygter at besvime. Det hele startede for 3 år siden i sommerferien da jeg var i en butik og besvimede. Fra den dag og 6 måneder frem var jeg ikke i en eneste butik i frygt for at besvime. Jeg har også besvimet i skolen. I 7 klasse første dag efter ferien gik jeg hjem fordi jeg fik kvalme og følte jeg skulle besvime. Det medførte at jeg ikke gik i skole i 3 uger. Jeg kom så tilbage og det gik bedre. I 9 klasse besvimede jeg ude på toiletterne og blev sendt hjem.... I denne sommer besvimede jeg så igen i en butik og blev hentet af ambulance som kørte mig hjem da der ikke var noget i vejen. Nu har jeg så daglig frygt for at besvime ude blandt folk og jeg har kvalme hver dag. Jeg er lige begyndt i 10 klasse men måtte ligge mig syg denne dag da jeg havde det så skidt fra morgen af og pga min frygt. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Jeg har været til lægen mange gange og fået taget blodprøver men der er intet i vejen. Jeg er begyndt at spise meget men alligevel frygter jeg at besvime pga mangel på mad. Så jeg ser intet håb. For mig er det et fængsel at ikke kunne gøre noget pga frygt for at besvime og jeg hader det :( jeg håber i kan komme med et bud på hvad jeg skal gøre for jeg ser ingen muligheder :(

Hilsen pigen med frygt
Log in eller Registrér for at kommentere.