Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Granulomer efter vaccination

Redigeret 8 august, 2016, 16:36 i Allergi
Hej,
Jeg har i nogle år døjet med kløende granulomer på begge underarme efter en allergivaccination.
Det er behandlet med Betnovat og Locoid uden effekt.
Er der andre, der har prøvet det samme og som har et godt råd til hvordan man lindrer kløen?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hvis du tager medicin mod bivirkningerne få risikerer du blot at få bivirkninger fra medicinen også.

    Prøv evt. at lindre generne med naturlige midler som f.eks. Aloe Vera gel eller creme.
  • Indstillinger
    Aloe vera og andre cremer virker ikke, da granulomerne ligger dybt i huden og cremen ikke kan trænge langt nok ned.
  • Indstillinger
    optimist7optimist7
    Redigeret 8 august, 2016, 15:50
    Man kan få en aloe vera creme med MSM. MSM gør at cremen kan trænge dybere ned i huden.

    Hvis du lægger et aktivt kul grødomslag på om i natten i nogle dage så er det sikkert mere effektivt. Så kan du smøre cremen på om dagen - det medvirker at huden bliver for tørt.

    Søg i goggle på "Aktivt Kul Grødomslag" for at få anvisning på hvordan du gør. Fidusen er at holde omslaget fugtigt - så opsuger det giftstofferne.

    Hvilke stoffer i vaccinen er det mon som har forårsaget problemet ?
  • Indstillinger
    Cremer kan ikke trænge så langt ned. Og hvilke giftstoffer er der tale om.
    Vaccinationsgranulomer skyldes at man anvender aluminium som adjuvant i mange vacciner. Aluminium er jo ganske ufarligt, men i sjældne tilfælde kan man udvikle allergi for det.
    Har du selv erfaringer med vaccinationsgranulomer?
  • Indstillinger
    Ok jeg viste ikke at man også anvender aluminium i allergivaccine. Aktivt kul er virksom mod hundredevis af giftstoffer men ikke mod tungmetaller, aluminium etc. Nej jeg har ikke selv erfaringer med vaccinegranulomer.
  • Indstillinger
    Aluminium er neurotoksisk og absolut ikke ufarligt for organismen.
    Mere viden her:
    https://www.youtube.com/watch?v=LZe99K12740
Log in eller Registrér for at kommentere.