Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Sexlegetøj og depression

Redigeret 13 november, 2019, 09:01 i Åben debat om depression
Jeg skriver som anonym, da jeg er lidt en lidt genert kvinde. For cirka 1/2 år siden kunne jeg begynde at føle at mit sexliv sammen med min mangeårige partner for alvor gik mig på. Jeg prøvede i desperation at snakke med min mand om det, men han havde altid mange undskyldninger hver gang jeg forsøgte at tale med ham om det. Jeg havde ikke lyst til noget som helt, hverken at spise eller noget andet. Men en dag tog jeg en beslutning, jeg ville prøve med noget sexlegetøj, jeg søgte på nettet og fandt (link fjernet), jeg besluttede mig for at bestille noget, for nu ville jeg prøve at få min seksuelle aktivitet tilbage. Jeg ville præsentere dette for min mand, for nu ville jeg bare prøve alt for at få vores tidligere gode sexliv tilbage. Og jeg må sige jeg var nervøs da jeg skal fortælle det, der gik nogle dage efter jeg havde modtaget det som jeg havde købt, før jeg tog mig sammen til at fortælle ham det. Men jeg blev positivt overrasket, jeg fandt hurtigt ud af at han også syntes det var spændende, og at han også selv havde gået med disse tanker. Siden vi begyndte at bruge sexlegetøj er vores sexliv blusset op igen, og i dag eksperimentere vi med meget forskelligt sexlegetøj.

Jeg kan kun opfordre andre til at gøre det samme, for går du og er nedtrykt eller deprimeret så er sexlegetøj det rigtige valg. Det får glæden til at vende tilbage i dig, og hjælper på mange områder med at få sexlivet til at blusse op igen sammen med din partner.

Den anonyme og generte.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det er da dejligt, at I har fundet en løsning, der har givet liv i jeres forhold. Det var løsningen for jer, men er det ikke nødvendigvis for alle.

    Jeg hæfter mig mere ved, at I i jeres parforhold generelt har (haft) svært ved at tale sammen. Du fandt tilfældigvis en læsning, som din kæreste også havde tænkt på - hvorfor i alverden har både du og han gået og tænkt på noget, der kunne hjælpe, i stedet for at tale om det?

    Hvorfor går mange og er bange for hinanden i et parforhold? Hvorfor er man så bange for at tale med hinanden?
    Hvis ikke du lige tilfældigvis havde fundet på noget, som han også har gået og tænkt (for sig selv) - så havde jeres parforhold måske været ved at blive helt ødelagt, fordi I ikke kan finde ud af at tale om det, der fylder.

    Ja, det var hvad jeg lige tænkte, da jeg så det her.
  • Indstillinger
    KasperPKasperP
    Redigeret 13 november, 2019, 09:01

    Hej, og tak for dit indlæg, jeg kan dog også af personlige grunde fortælle at produkter som disse (link fjernet, redaktionen)

    kan hjælpe manden hvis har en depression, de har hvertfald hjulpet mig godt på vej i sengen.

Log in eller Registrér for at kommentere.