Hjem Sind og psyke Ensomhed

Mine venner kontakter mig aldrig!

Redigeret 3 august, 2016, 08:42 i Ensomhed
Jeg har gennem en længere periode lagt mærke til, at det altid er mig der tager kontakten til mine venner. Jeg synes selv jeg har været god til at kontakte folk, men føler bare ikke at det bliver gengældt. Og når man så finder ud af at der har været et "arrangement" blandt vennerne, som man ikke engang er blevet inviteret med til, selvom man næsten lige har været sammen, sætter jeg lidt spørgsmålstegn ved om de overhovedet gider mig. Jeg gider ikke hører den samme prædiken med at man har så mange andre ting at se til, så man ikke lige tænker over at tage kontakt. Det er noget bull****, for hvis man virkelig vil, så tager man den kontakt. Det er forhelvede ikke så svært bare at skrive en SMS og spørge om man har lyst til at være sammen med vennerne. Det er pisse irriterende, og jeg er generelt bare træt af at det altid er mig der skal tage kontakt hvis jeg vil være sammen med mine venner. Jeg ved ikke om det er normalt, eller om det bare er mig. Men jeg synes at det er mærkeligt. Det gør blandt andet at jeg føler mig glemt, mine venner gider mig ikke. Og hvis det er sådan tingene hænger sammen, så ved jeg squ ikke om der er værdi i det.
Log in eller Registrér for at kommentere.