Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Insektbid..

Hej!
Jeg har her for et par dage siden fået hvad jeg troede var et myggestik, men fik så lige kigget idag og det er ihvertfald ikke hvad der ligner et myggestik.. Det sidder på min højre overarm og man kan se stikket/biddet i midten og så er der ca et 0.5mm rødt cirklet mærke rundt om.. Det klør ikke vanvittigt meget kun en gang imellem og jeg har heller ikke følt mig utilpas..
Jeg mener jeg har fået det imens jeg sov hos min kusine hvor vi mente vi så en myg men ja..
Min kusine har fået nogen lunde det samme, bare omkring 4-5 bid det samme sted på benet..?

Vil egentlig bare høre om nogle vidste hvad det kunne være for et dyr og om jeg skal få det tjekket ??
Jeg har et billede af det, men det kan man vidst ikke tilsætte her..
Håber i vil hjælpe !
Knus.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej

    Du er sikkert blevet stukket af flere myg eller en bi. Hvis ikke det er bedre på mandag kan det anbefales at gå til lægen for at få tjekket om det kan være en skovflåt. De er nemlig ikke at spøge med.
  • Indstillinger

    Ja et bi stick el en myg med en beskidt snabel forøvrigt vidst i at bliver man stukket af en bi skal du bare strø sukker der hvor broden sad det er super effektivt sukkeren suger meget af giften ud af feks din arm det skal dog gøres ikke alt for lang tid efter bidet/stikket dagen efter er det nok væk men somsagt smerterne falder fra de 100% ved smertefuldt stick helt ned til ca 7% smerte

Log in eller Registrér for at kommentere.