Hjem Sex & samliv Seksuel debut

Barn

Redigeret 22 juni, 2016, 04:52 i Seksuel debut
Hej, jeg glemte at tage min mini pe en tirsdag og fik først taget den igen onsdag aften og 5 dage efter havde jeg ubeskyttet sex. Han kom ikke og det var højst 1 min kan jeg være gravid.
PS har taget mini pe i 3 år og ikke haft min mens siden da. Har været til læge og det var normalt.
Er 15 år

Kommentarer

  • Jeg håber , det her er en joke?

    Du har taget mini p-piller siden du var 12 år gammel? Og du har ikke haft mens siden og lægen mener, det er normalt???

    Du har været medicineret med p-midler lige fra den tidligste start af din pubertet; du har vel dårligt oplevet menstruation?

    Du glemmer en pille, du ved det godt, men alligevel vælger du at dyrke ubeskyttet sex.

    Som det mindste kan man vel forlange, at du har læst indlægssedlen for din medicin, hvor der tydeligt bør stå, hvordan du skal forholde dig, hvis du har glemt en pille, når du nu absolut VIL have din krop styret af medicin.

    Og ja, jeg ved godt, at der findes fuldt uddannede læger, der mener at det er godt for kroppen, at lade medicin og ikke naturen styre kroppen.

    Der er altså en grund til at kvinder skal menstruere, og at være medicineret helt fra den tidsligste pubertet er efter min mening noget, man bittert, bittert kommer til at fortryde på et senere tidspunkt.

    Jeg nævner bare lidt, man kan risikere:

    Problemer med at blive gravid, når man gerne vil

    Problemer med overgangsalderen til den tid

    Problemer – og ja bevares om mange år – med knogleskørhed, når man ikke har haft menstruation stort set hele sit liv

    Og listen er lang lang, lang med de problemer, man kan få, når man i de unge år er totalt ligeglad med, hvad man byder sig selv, for først og fremmest skal det være nemt....
Log in eller Registrér for at kommentere.