Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

snurren i alle fingerne

Redigeret 9 juni, 2016, 07:55 i Rygsmerter
Jeg vil hører om der er nogle blandt jer der har det på samme måde konstant snurren i alle fingre går til fys men har ikke hjulpet er blevet rtg fotograferet men der skulle være passage fra nakken og ned har hørt det muligvis kan skyldes d vitamin mangel håber der er nogen der har haft det på samme måde og om der er blevet gjort noget andet ved det end det jeg beskriver

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg har en øvelse som jeg jo ikke ved, om du er blevet præcenteret for, men den er nem, gratis og vel et forsøg værd:

    Stil dig ud på gulvet med let adskilte ben, så du har god balance. Læg højre øre ned mod højre skulder, stræk armen let skråt ud til siden og spred alle fingrene spænd så ud - alt hvad du kan, altså helt oppe fra venstre øre og helt ud i fingerspidserne. Prøv at holde udspændingen i 30 sek. Slap af - og gør så det samme med modsatte side. Altså venstre øre mod venstre skulder osv....

    Gentag øvelsen et par gange.

    Hvis det virker, skulle du gerne kunne mærke bedring med det samme.

    Meld gerne tilbage om det hjælper.
  • Indstillinger
    Jeg vil prøve dit råd jeg vil førsøge alt skal nok give tilbagemelding
  • Indstillinger
    Hmm... Øvelsen tager under tre minutter incl. forberedelse.

    Virker det eller virker det ikke?
  • Indstillinger
    Det lyder lidt underligt og ikke så rart. Jeg har få gange selv lidt snurren i fingrene, og der er det typisk fordi at jeg er spændt i kroppen på en eller anden måde :-)
Log in eller Registrér for at kommentere.