Hjem Astma og allergi Allergi

Kronisk nældefeber.

Redigeret 5 maj, 2016, 10:12 i Allergi
Jeg flyttede til Danmark i 1992, fra færøerne og aldrig været plaget af allergi, men så fik jeg kronisk nældefeber, jeg har boet i bolig, blokke selskaber forskellige steder i dk , for 2 år siden flyttede jeg i en gammel bolig blok som var bygget af mursten, siden da kom jeg af med min kronisk nældefeber, jeg tror selv på at det er jern betong jeg ikke kan tåle, har ikke haft siden, jeg flyttede væk fra det . Jeg syntes jeg lige ville skrive det. Håber nogen kan bruge det jeg har skreven.

Kommentarer

  • For mange år siden .- som helt ung - boede jeg i en lejlighed i et rigtigt 60-er beton byggeri.

    Jeg fik mange problemer med halsen og måtte ofte til læge. Også jeg fik mistanke til netop den form for byggeri og spurgte min læge.

    Han svarede, at han ikke havde noget konkret at hænge det op på, men han havde netop også bemærket, at han havde procentvis flere patienter med sådanne "specielle" problemer, der netop boede i det byggeri frem for patienter, der ikke gjorde.

    Så - jeg vil bestemt medgive, at der kan være noget om snakken. Heller ikke jeg har haft disse problemer, siden jeg fraflyttede - og sjovt du lige nævner det, for det havde jeg da selvfølgelig glemt alt om.
Log in eller Registrér for at kommentere.