Hjem Kvinder Åben debat for kvinder

Kan jeg være gravid??

Hej alle, jeg håber der nogle der vil tage sig tid til at læse min lidt lange indlæg, da jeg er virkelig nervøs for graviditet!! :/

Jeg har haft sex ihvertfald hver 2-3 dag, med min kæreste. Så æggeløsning vil jeg sagtens kunne have ramt og det var uden nogle form for beskyttelse.
Men ihvertfald jeg har taget 3-4 test, men de er negative.
Min mens har altid være rimlig stabil.
Januar: mens den 11-12 jan
Februar: mens den 13 feb
Marts: mens den 11 marts
April: mens den 3 april?? Lige i sidste måned rykkede min mens sig rimlig meget og det vil så sige at min cyklus kun var på 23 dage den måned.
Og nu er det maj måned og jeg har ingen mens fået?? Jeg regner vil med at den ville lægge noglelunde samme tid som sidste måned, men den er altså gået over tid nu. Jeg har haft virkelig ondt i ryggen, lænden, halebenet, hovedpine? Ømme bryster, en smule kvalme og 2-3 gange surt opstød de sidste 2 uger.
Jeg ved ikke om det kan skyldes min mens er på vej, der er jo nogle forskellige symtomper på PMS osv. Og + oven i alt det der, så har jeg haft æggehvidt slimet udflåd. Og nogle gange er det også en smule vandet..

Men jeg har taget tests og den viser negativ..
Nogle der har nogle erfaringer??
Måske nogle der også har oplevet det samme med deres cyklus eller andre der først har testet positiv senere? Eller nogle der har nogle gode råd til hvad jeg skal gøre :I

Kommentarer

  • Ja, du kan sagtens være gravid. Du har haft ubeskyttet sex hele perioden, og din menstruation er ikke kommet. Ergo er sandsynligheden RET stor.

    Jeg vil foreslå dig at tage til lægen og få taget en test.

    Derefter vil jeg foreslå dig at tage på apoteket ok købe nogle kondomer. Dermed er du fri for, at blive nervøs hver eneste måned.

    At blive gravid er ikke for sjov, og abort og fortrydelsespiller er IKKE prævention.

    Hvis du bliver gravid, uden at ville det, skal du virkelig til at træffe svære valg.

    Jeg går ud fra, at du ikke er så gammel? Måske skulle du læse lidt om sex, graviditet og abort, og konsekvenserne af det, på nettet. Du kan også tale med lægen.
  • altså jeg er 17 år, men min mens kom
    I dag, heldigvis!

    - tusind tak for svar
Log in eller Registrér for at kommentere.