Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Underlig fornemmelse i urinrøret.

Hej!

Jeg er en mand i første halvdel af 40'erne. Jeg er heteroseksuel single og har skiftende partnere. Jeg dyrker altid samleje med kondom. Der er dog ingen form for beskyttelse, når jeg giver kvinden oralsex (det må vel også betegnes som ret besværligt?!), og det er der heller ikke altid, når jeg selv modtager oralsex.
For snart otte måneder siden lod jeg mig dominere af en kvinde, der pirrede mit urinrør ved at føre en desinficeret metalgenstand ned i det. Det er faktisk mere interessant, end det umiddelbart lyder til (men smag og behag :-)).

Jeg har på det seneste haft en underlig fornemmelse i urinrøret, som jeg ikke vil betegne som egentlig smerte. Følelsen er ikke større ved vandladning eller sædudtømning. Jeg har med andre ord ikke de sædvanlige symptomer på diverse kønssygdomme (eksempelvis "tisse glasskår" ). Er der nogen, der har lignende erfaringer eller et egentlig svar på, hvad det kan være.

Meld venligst tilbage.

På forhånd tak!

Hilsen
Benjamin.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg har ikke forstand på det, men umiddelbart ville jeg ikke sætte din oplevelse for hele 8 måneder siden sammen med det, du først er begyndt at mærke for nyligt. Hvis der var sket skader ved den "behandling", ville det givet have vist sig for længe siden.

    Hvad det så er nu, kan vel kun blive det rene gætteri, især fordi du kun beskriver en underlig følelse.

    Jeg foreslår, at du får en tid ved lægen og får undersøgt, hvad det kan handle om.
  • Indstillinger
    ... Men er det muligt at konsultere en anden læge end den sædvanlige?
    Læger har naturligvis tavshedspligt, men jeg tror min egen læge - som jeg i øvrigt ikke visiterer særlig tit - har et billede af mig som en ganske fornuftig mand. Jeg vil nødig "forplumre" dette billede ved at afsløre en ganske anden side af mig selv.

    Benjamin.
  • Indstillinger
    Tja, det er vel bare et spørgsmål om betaling, du kan jo altid kontakte et privathospital, men der er jo sådan set intet som helst ufornuftigt i at en enlig mand i 40-erne prøver at eksperimentere lidt med livet. Tvært i mod finder i hvert fald jeg det ret ufornuftigt at forsage livets glæder, bare fordi man er bange for, hvad "folk" vil sige og tænke.

    Men - som jeg skrev før, så tror jeg ikke umiddelbart de ting har noget med hinanden at gøre, så i første omgang kan du vel bare fortælle, at du har denne følelse, og er i tvivl om, hvad det kan være.
  • Indstillinger
    Jeg ved, at man kan lade sig teste for hiv uden om sin læge. Er det ikke også muligt at lade sig teste for kønssygdomme i almindelighed uden om sin læge?
  • Indstillinger
    Hvis du mener, det handler om en kønssygdom, så er der da klinikker på nogle af de store sygehuse.

    Men hvis du bor langt væk fra noget sådant, så vil din læge da stadig være bedste bud.

    Altså helt ærligt - du er en yngre mand - og ligegyldigt hvor fornuftig din læge mener, du er, så vil det nok ikke undre ham på nogen måde, hvis du åbenbarer, at du har et sexliv, men måske det modsatte vil.

    Man behøver altså ikke gøre livet mere besværligt, end det er.
Log in eller Registrér for at kommentere.