Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Tidlig udløsning

Redigeret 24 april, 2016, 11:45 i Spørg Netdoktors brugere
Hej netdokter

Jeg er 16 år, og går på efterskole. Jeg har fået en kæreste, og mit problem er jeg kommer for hurtigt. Grunden er jeg lidt i tvivl om, men jeg tror det har noget at gøre med at jeg ryster utrolig meget. Til dagligt ryster jeg ikke så meget, (dvs ikke parkinson) Men under sexuel kontakt så spænder alle mine nerver, og jeg har mistanke om det er grunden til jeg kommer for hurtigt. Bla. fordi jeg ikke har særlig meget følelse i penis.

Håber i kan i hjælpe, eller give nogle gode råd

-Drengen i nød

Kommentarer

  • Indstillinger
    optimist7optimist7
    Redigeret 23 april, 2016, 10:07
    Hej

    Her er et par fif.

    1. Hvis dit rysteri skyldes nervøsitet så lær at slappe mere af. Lad være med at spekulere men være mere i nuet når du har sex. Hvis din rysten har andre årsager så søg læge

    2. Lav et langt forspil så hun allerede har fået orgasme hvor du har brugt fingrene og tungen

    3. Under selve akten veksle mellem dybe og overfladiske stød.

    4. Skift stillinger da man i nogle positioner kommer hurtiere end andre

    5. Når du er ved at komme, træk dybe indåndinger helt nede fra mellemgulvet, træk penis næsten ud og hold en lille pause så du har kontrol igen.

    6. Det drejer sig ikke om orgasmeræs men at kommunikere mellem partneren, mærke hinanden

    7. Læs mere i Mantak Chias bøger - du kan låne dem på bibliotket på dansk.

    8. Træn dagligt PC musklen med kegel øvelser

    https://www.youtube.com/watch?v=HKNQx5EXHOU

    9.Yoga/tantra øvelser er også nyttige til at blive mere bevidst om energiernne. Der er noget man kan lære på yogaskoler eller tantrakurser. Man kan trænes sig op til at have sex i timevis uden at komme, men det kræver tålmodighed. Jeg taler af erfaring :-)
  • Indstillinger
    Du skriver intet om du har fået undersøgt, hvorfor du ryster? Det må der da være en årsag til, og der foreslår jeg, du begynder.

    Du skriver godt nok, at du almindeligvis ikke ryster "så meget", men det er altså ikke meningen, man overhovedet skal ryste.

    Du er kun 16 år. Hvad siger dine forældre til denne rysten? Det bør du få undersøgt og måske behandlet.
  • Indstillinger
    Rysten ligger til vores familie, både min far og farfar har det. Min far prøvede nogle piller mod, men han havde kun dårlige oplevelser. Min Far siger man ikke kan gøre noget ved. Det er ikke pga nervøsitet jeg ryster, da jeg slet ikke føler mig nervøs. Synes heller ikke det er pinligt jeg kommer hurtigere, men vil gerne have min partner bliver tilfreds på andre måder end forspil
  • Indstillinger
    Ok så kan jeg godt se at mine råd nok ikke vil være til meget nytte i denne forbindelse. Forhåbentligt vil andre have glæde af dem.
  • Indstillinger
    Desværre nej

    Har en del erfaringer efterhånden, men rysten går ikke væk selvom jeg er sikker på mig selv. Har en normal penis, kan sagtens for pigen til at komme, men får bare fortidelig afgang
  • Indstillinger
    Hvis jeg var dig ville jeg følge Lottes råd og blive grundigt undersøgt af en læge for evt. at kunne finde kilden til rysteriet hvis det er noget fysiologisk.
Log in eller Registrér for at kommentere.