Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

køb azithromycin zithromax online uden recept

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg er en 22-årig pige der snart skal ud på en 2 måneders lang rejse.
    Bl.a. Sydafrika og Asien. Hvor jeg skal overnatte langt væk fra byer.
    Skal også bo på små øer.

    Jeg har en tendens til at få blærebetændelse og bihulebetændelse - specielt når jeg er ude at rejse.

    Derfor ville jeg høre, om det er muligt at få recept fra sin læge på zithromax til disse to ting, selvom man ikke er syg - men så man er sikret, hvis man skulle blive syg på turen?

    Hvad har I af erfaringer
  • Indstillinger
    Det spørgsmål kan simpelt hen ikke besvares på et debatforum, for det handler udelukkende om, hvor godt din læge kender dig, og om hans/hendes indstilling til noget sådant.

    Hvis din læge ellers er 100% sikker på, at disse ting har du hidtil været helt i stand til selv at vurdere om "bare" var noget forbigående, eller om der rent faktisk har været/er behov for behandling. Din læge skal også være sikker på, at du følger en penicilinkur helt præcist og givet mange andre ting.
  • Indstillinger
    Du bør helt klart gå til læge, få den rette diagnose og behandling.
  • Indstillinger
    jeg ville høre om der er nogle som ved hvordan kroppen reagere hvis den bakterie man har er resistent overfor det antibiotika man får? kan man overhovedet mærke en virkning i sådan et tilfælde?
    jeg håber i kan hjælpe mig.
    med venlig hilsen og god dag til alle
  • Indstillinger
    Redigeret 10 juni, 2020, 10:51

    Zitromax - https://euroclinix.net Zitromax anvendes mod infektioner forårsaget af azithromycinfølsomme bakterier, f.eks. øvre- og nedre luftvejsinfektioner, hud- og bindevævsinfektioner samt Klamydia- og Trachomatisinfektioner.

  • Indstillinger
    relinersreliners
    Redigeret 21 marts, 2022, 19:42

    Godt apotek at købe medicin ved at besvare enkle medicinske spørgsmål online, og de vil udstede en recept online til dig straks, hvis du er godkendt 121Doc

Log in eller Registrér for at kommentere.