Hjem Øre, næse og hals Åben debat om øre-, næse- og halssygdomme

Efter mellemørebetændelse stadigvæk ikke normal hørelse?

Hey det er måske en meget normal ting men jeg har ikke haft mellemørebetændelse siden jeg var barn og er så lige sluppet af med smerter og selve betændelsen efter en penicillin behandling....det er nu omkring 4-5 dage siden at betændelsen stoppede med at komme ud af øret og jeg var faktisk usikker på om trommehinden overhovedet var sprunget da hørelsen stadigvæk var dårlig på det øre, det trykkede en del stadigvæk og jeg stadigvæk havde lidt smerter men der gik ikke så lang tid før smerten stoppede....

Nu er jeg så bare usikker på hvornår jeg får min normale hørelse tilbage....mit højre øre som det er...der har jeg stadigvæk svært ved at høre og går med vat i til daglig for ikke at få ting og sager ind i øret indtil hørelsen forhåbentligt vender tilbage...hvis jeg høre musik uden vat i øret så lyder det som om det på en måde rasler lidt eller stemmerne bliver lidt pibende....måske kan man sammenligne det en smule med at høre noget i en dåse eller hvis folk råber noget i en mikrofon og stemmen runger lidt...og så sådan halvt døv på samme tid...

Så for at komme til en ende....har andre oplevet samme og er det normalt?....hvor lang tid går der før man får sin normale hørelse igen???

Jeg døjede meget med mellemørebetændelse som barn og havde også dræn i begge ører men kan dog ikke selv huske hvor lang tid der gik før jeg normalvis fik hørelsen tilbage til normal?....

Håber at nogen kan hjælpe mig med et svar :I
Log in eller Registrér for at kommentere.