Hjem Sex & samliv Seksuel debut

Smerte ved sexforsøg

Redigeret 22 februar, 2016, 16:12 i Seksuel debut
Hej

Mig og min kæreste har snart været sammen i et år. Vi er begge jomfruer, men for godt og vel et halvt år siden besluttede vi - efter at have leget en del med forspil og petting/kæleri - at vi begge var klar til at prøve at have samleje. Men desværre var det ikke så let.

For det første var der det med at finde ud af, hvad der skal hvor hen. Det skyldes nok mest mig, for hver gang min kæreste nærmer sig skedeåbningen, hvor han skal ind, har jeg forsikret ham om, at det ikke var der, fordi det gjorde ondt (og det var bare, da han prøvede med fingrene). Jeg har været våd i alle tilfælde og vi har en enkelt gang forsøgt med glidecreme for at være på den sikre side. Men det var stadig sådan halv-ubehageligt. Nok til at jeg måtte stoppe ham.

Efter flere forsøg + research på nettet, er vi jo efterhånden ikke længere i tvivl om, hvor det er - og muligheden for, at det gør ondt, er jo til stede, når man er jomfru, ved jeg. Men vi kan ikke rigtig få det til at fungere, for det gør stadig ondt - hvilket jeg ved også kan skyldes, at man ikke slapper af. Jeg har så vidt muligt prøvet, men i og med, at vi som sagt begge er nye, så har jeg også en form for forpligtelse i at hjælpe ham. Når jeg så skal prøve at føre enten hans penis eller finger, finde en behagelig stilling, holde ham stiv, så bliver det meget teknisk, og jeg kan enten nå at blive helt tør, eller også glemmer jeg at slappe af, fordi jeg ikke kan koncentrere mig fuldt om det (og det gør stadig ondt, når han trænger)

Vi har prøvet en 6-7 gange, men at sidde og fumle med stillinger, få kondom på, og mig, der siger "av" er ikke særlig fedt for nogen af os og dræber lidt lysten. Så ofte bliver det til kun kæleri/forspil, fordi det andet virker så besværligt.


Jeg ved ikke, hvad vores mislykkede forsøg skyldes - om det er nervøsitet, ikke at kunne finde det rette sted, om det er fysiske udfordringer, forkert stilling eller noget andet. Men jeg håber, I kan hjælpe med råd og vejledning.

Venlig hilsen
En fortvivlet ung
Log in eller Registrér for at kommentere.