Hjem Sex & samliv Seksuel debut

Dildo

Redigeret 3 februar, 2016, 09:49 i Seksuel debut
Hej jeg overvejer at købe en dildo til når jeg får damer på besøg synes folk det er en god ide sådan noget eller hvad er jeres mening?

Kommentarer

  • Det er da en mærkelig ide. Men mennesker er jo forskellige.
  • (Indlægget der refereres til er blevet slettet, Netdoktors redaktion)

    Ja der var den jo lidt igen med de dårlige reklamer!!!
    Normalt vis går jeg jo absolut ind for at man svarer folk tilbage med et seriøst svar.
    Men jeg må dog sige at det her er et lidt underligt indlæg... hvor vil personen hen med det ...?!
  • Indlægget fra Lisa vil jeg nu ikke bare kalde en dårlig reklame; det er - for mig at se - et konstruktivt forslag til trådstarter.

    Men - jeg er da enig, det er lidt underligt formuleret, for nogle kan godt lide diverse sexlegetøj - andre kan ikke, og der findes jo efterhånden et hav af diverse muligheder, så at købe f.eks. en dildo kan være en god ide til en pige og en elendig ide til en anden.

    Jeg læser indlægget lidt, at der kommer en lind strøm af damebekendtskaber på besøg hos rasmusp1, og det hænger så overhovedet ikke sammen med, at det er skrevet under "Seksuel debut".

    Er du debutant på det seksuelle plan, skal du slet ikke starte med at have diverse hjælpemidler, men derimod øve dig i, at du selv er god nok.

    Den slags med legetøj er for voksne, der har et etableret sexliv, og som SAMMEN finder ud af, hvad der kunne være sjovt at have med i samlivet, og altså ikke noget den ene part mere eller mindre pr automatik hiver op af skuffen.
Log in eller Registrér for at kommentere.