Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Forkølet i 6 måneder.

Hej debat.

Igennem de sidste 6 måneder har jeg været snottet hver eneste dag. Ikke som i lidt forkølet og næsen løber lidt, men som i jeg kan bruge ½ toiletrulle på at pudse næse hver dag, der er så meget i næsen at jeg ikke kan få det hele pustet ud. Ofte om morgenen munder det ud i nyseanfald og jeg er begyndt på noget jeg aldrig før har gjort - jeg snorker.

Ud over dette er jeg inden for den sidste måneds tid begyndt at kunne mærke det på min vejrtrækning. Det er blevet tungere at trække vejret dybt ned. Det er især i min venstre lunge jeg kan mærke det.

Samtidig med at jeg begyndte at kunne mærke at det påvirker min vejrtrækning er jeg begyndt at have en meget tør hoste.

Jeg går hos allergilæge for at finde ud af om det er noget jeg spiser og jeg har fået foretaget blodprøver men disse viser ikke noget unormalt.

Jeg er begyndt at overveje om der kan være skimmelsvamp i min lille 2 værelses lejlighed, men min roomie er ikke ramt af det samme problem. Det rum han bor i, har jeg dog ikke boet i i netop et halvt år og deraf overvejelsen.

Hvis i har nogen som helst andre idéer om hvad det kan skyldes må i meget gerne kontakte mig.

Mvh

Mika
Log in eller Registrér for at kommentere.