Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

ER JEG GRAVID HJÆLP

Redigeret 26 december, 2015, 14:37 i Åben debat for kvinder
Hej jeg er en pige på 17 år. Jeg har haft analsex med min kæreste (uden beskødelse) efter et stykke tid gav han mig finger. Når han var i gang med det så kom der lidt brunt snask ud af min skede. Kan jeg være gravid eller har han lavet en rise eller noget. Det er omkring 9-10 dage siden. Jeg har heller ikke fået min menstruation i dag som jeg plejer.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hvis det ellers ER foregået, som du beskriver, og der IKKE er kommet sæd op i din skede, så kan du ganske enkelt ikke være blevet gravid af det.

    Men selvfølgelig, hvis han efter han er kommet i din endetarm, har smurt sin finger ind i sæd og stoppet den op i din skede, så er der jo en risiko, men det er jo en ret tåbelig ting at gøre.

    Det virker ikke, som om du er så specielt godt oplyst mht seksualvejledning, så jeg vil foreslå dig, at du sætter dig grundigt ind i emnet - og det inden du dyrker sex næste gang.


    Du kan givet finde masser af information på nettet hvis du søger lidt - ellers kan du låne gode og oplysende bøger på biblioteket.
  • Indstillinger
    Nej han havde ik smurt sin finger ind i sæd men hvad var det brune snask og jeg har fået min menstruation. Og tak for svaret
Log in eller Registrér for at kommentere.