Hjem Sind og psyke Sorg og krise

ex manden

Redigeret 16 december, 2015, 04:38 i Sorg og krise
endnu et om ex manden.................blev skilt for 3 månsiden skal flytte d, 21 dec....vi har aftalt at holde jul sammen har 2 børn på 7 og 2 sammen, grunden til skilsmissen var han var kørt træt i for mange skænderier, jeg var ofte sur og trist.det ved jeg jeg selv skal arbejde med....vi har haft mange snakke om hvor ked af det jeg er, vi er slet ikke uvenner, han siger han ikke har lukket døren for at vi kan finde sammen igen, han ser bare gerne at jeg får det godt.......hvorfor gør det så ondt , græder tit, og bliver helt trist når vi faktisk har det godt sammen nu, har ikke det mindste lyst til at flytte,,,,,,,,han mener vi er nødtil at finde os selv på ny, og så se hvad der sker,og skal j ofå det bedre med mig selv, ...........http://www.netdoktor.dk/system/submit_button.gif

Kommentarer

  • Jeg kan desværre ikke åbne din vedhæftede fil, hvorfor jeg udelukkende holder mig til det, der står her.

    Det er jo desværre ret klassisk, at når hverdagen tager over i et parforhold, så begynder man at glemme hinanden, glemme at tale sammen og så begynder man langsomt, men sikkert også at vokse hver sin vej, hvorfor partneren begynder at irritere en, og man netop i stedet for at få sat sig ned og få talt igennem, hvad der er sket, skændes og vrisser ad hinanden – får sværere og sværere ved at finde sammen.

    Har din mand ”bare” valgt, at I skal stoppe, eller har I prøvet at søge noget hjælp til jeres forhold?

    Jeg synes da klart, at der burde være håb forude for jer, og at I seriøst skulle overveje et par seancer ved en parterapeut.
Log in eller Registrér for at kommentere.