Hjem Mænd Åben debat for mænd

Onani efter omskæring

Redigeret 9 december, 2015, 08:00 i Åben debat for mænd
Ved det er et emne der har været oppe før.

Nu er der gået mange 4 måneder siden jeg blev omskåret for 2 gang. Når jeg onanerer nu, kan jeg trække huden frem sådan at den kun lige kommer op til penishovedets kant.

Hvor langt kan i trække jeres hud frem ved erektion??


Grunden til mit spørgsmål er, at jeg synes det "niver" lidt i huden der hvor snittet ligger. Det niver lidt selvom jeg anvender creme også.

Lidt som om, der er skåret et par milimeter for meget af, eller også at arret stadig kan mærkes.

Kommentarer

  • Arret kan være ømfindigt i mange måneder efter omskæringen, men hvis du bruger glidecreme eller anden form for smørelse, burde der ikke være problemer.

    Og lad være med at forsøge at skubbe skaft-huden frem. Glans skal være helt blottet konstant, når man er fuldt omskåret.

    Jeg kan ikke skubbe huden frem, når penis er stiv.
  • Okay, mange tak for svaret.

    Jeg føler bare problemet er, at når jeg bruger crème, så glider min hånd frem således at jeg til sidst ikke rykker i den resterende hud, men derimod kun kan "køre" rundt på penishovedet - hvilket jeg ikke synes føles særlig godt.

    Så er det nemmere at få et godt greb - hvis man kan sige sådan - uden brug af crème.
Log in eller Registrér for at kommentere.