Hjem Sind og psyke Angst

Cymbalta

Redigeret 7 december, 2015, 17:26 i Angst
Hej! Jeg tager Cymbalta hver aften (60 mg) mod angst. Er der andre som evt oplever nattesved som et symptom? Har læst at det er en bivirkning.
Syntes jeg har haft forskellige symptomer siden jeg startede på det for halvanden måned siden, men sådan er det vel.

Mvh. :)

Kommentarer

  • Hej!

    Jeg har fået Cymbalta i mange år, og jeg har lidt utrolig meget af nattesved, faktisk var det meget invaliderende, for det var så slemt, at jeg ikke havde lyst til at overnatte andre steder.

    Nu er jeg startet på anden medicin, og nattesveden er pist væk - fantastisk!

    Mvh. LK

  • @LK52 hej :-)

    Hvilken medicin er du skiftet til? Jeg har samme problem og udover det sveder jeg også hvis jeg er den mindste smule aktiv i min hverdag. Det er meget generende og jeg vil meget gerne skifte til et andet præparat.

    Bedste hilsner Sarah

Log in eller Registrér for at kommentere.