Hjem Øre, næse og hals Åben debat om øre-, næse- og halssygdomme

Irriteret hals

Jeg var på Skanderborg festival i år og blev efterfølgende syg med pande-bihulebetændelse. Jeg var syg i en 14 dages tid og kom på penicillin. Efterfølgende begyndte jeg at rømme mig og hoste helt vildt samt have en lille smule ondt i ørene, men de har altid været lidt sarte. Jeg søgte læge igen og fik af vide, at der kunne være en reaktion på min pande og bihulebetændelse, altså snot, betændelse osv rendte ned i halsen og irriterede. Det fortsætte i nogle måneder, hvorefter jeg igen tog til lægen. Her blev jeg testet for allergi, men der var intet. Min rømmen i halsen fortsatte og så blev jeg henvist til en øre/næse/hals læge, hvor jeg blev tjekket i både øre, næse og hals med et fiberskopi og hun kunne også se, at det rendte en smule fra mine bihuler, men intet fund i halsen og ellers så alt ud som det skulle. Jeg fik yderligere medicin og det har hjulpet en del, men ikke helt. Derfor har jeg fået taget blodprøver, for at få tjekket om alt var som skulle være. Alle mine tal var præcis som de skulle være, meget fine ifølge lægen. Nu skal jeg så til øre/næse/hals læge igen, selvom lægen sagde, at alt var fint.. Men jeg bliver nu en smule utryg, når det ikke er helt som det skal være og jeg stadig rømmer mig ret meget..
Log in eller Registrér for at kommentere.