Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Dårlig ånde HJÆLP

Hej

Vil meget gerne have nogle råd, jeg lider af dårlig ånde desværre.

Jeg har været til øre/hals lægen og hun tog rynken billeder af mig, hun så at min bihuler var tillukkede og derfor tager jeg en næse spray og det skulle åbne det op og (forhåbentlig) fjerne min dårlig ånde.

Mit spørgsmål og bøn til jer er at har i nogle råd til hvad jeg kan gøre?

Den løsning hun har givet mig tager flere måneder og infame garanti for det løser problemet.

Det skal siges at jeg har haft dårlig ånde HELE livet og den er ekstrem dårlig og har ødelagt meget af mit liv.

Lægen siger det var intet med børste tænder at gøre men problemet ligger i halsen eller måske maven.

Jeg har kæreste på lige nu og har lagt mærke til hun kigger lidt underligt på mig når vi har tæt kontakt fordi hun kan lugte min ånde men hun har heldigvis aldrig sagt noget men jeg lider af det...

Jeg bliver sindsyg af at min dårlig ånde er så slem at den nærmest kan slå mennesker ihjel, har droppet alle venner men gider ikke droppe min kæreste.

Imens jeg venter på næse sprayen hjælper, kan i forslå noget?

Sb12
Zink piller

Eller noget som helst?

Kommentarer

• "Jeg har kæreste på lige nu og har lagt mærke til hun kigger lidt underligt på mig når vi har tæt kontakt fordi hun kan lugte min ånde men hun har heldigvis aldrig sagt noget men jeg lider af det... "

Sig mig - taler I ikke sammen? Og hvordan ved du, at hun kigger mærkeligt på dig, fordi hun kan lugte din ånde? Og ikke fordi du f.eks. har sagt noget mærkeligt?

Hvad med at spørge hende direkte? Hvad med om I fik en snak om det? Er det mon helt så slemt, som du selv fortæller?

Som jeg læser, så er det dig, der har skubbet dine venner væk - og ikke dine venner, der har skubbet dig væk?

Dårlig ånde kan sagtens have noget med din kost at gøre, og der er det da afgørende at din kæreste er med, så I måske sammen kan finde ud af, hvilken kost der gør tingene værre og hvilken kan gøre dem bedre.

Eller måske du er så ung, at du bor hjemme - og der bør du bede dine forældre om hjælp til at omlægge din kost - ligeledes er det da vigtigt, at både din familie, din kæreste og dine kammerater, får at vide, hvad du er oppe mod, og du må derfor bede dem sige til, hvis din ånde er værre eller bedre en dag, så du kan finde ud af hvilken kost, der gør det værre og hvilken der gør det bedre.

Husk i øvrigt - der kommer aldrig - aldrig - noget godt ud af et forhold, hvor man gætter sig til, hvad den anden "nok" tænker. Tal sammen - og lad være med at tale i gåder, men brug selv og forlang klar og tydelig tale.
  • Hun ved jeg har dårlig ånde. Siger bare ikke til mig.

Vennerne har jeg droppet selv pga de har sagt til mig minimum 500 gange at jeg har dårlig ånde og svint mig til nogle gange.... Selv foran andre der sad der...

Jeg har prøver at ændre kosten Det hjalp intet...

Har haft det hele livet...

Har prøvet alt med tænderne, tandbørste, tungenskraber, tand tråd men desværre intet hjalp.
  • For mit vedkommende var det Zink-mangel, efter jeg begyndte at tage tilskud af Zink, forsvandt det.

Men der er mange muligheder:

http://www.naturli.dk/artikel/darlig-an ... -i-munden/
  • Okay tak :)

Havde du dårlig ånde i en periode eller havde du det altid ligesom mig?

Tager du så zink fast?
  • Jeg ved ikke, om det var altid - jeg havde dårlig ånde, da jeg ikke selv mærkede det... men min mand sagde det til mig, til tider... og jeg forstod jo ikke, hvorfor..

Jeg har haft mange symptomer på Zink-mangel - tårtab / skæl - og skøre negle - hvide pletter på neglene - maveproblemer o.s.v.

Det var de hvide pletter på neglene, der fik mig til at tænke på Zink-mangel, og jeg søgte på nettet.

Så læser jeg, at Zink-mangel kan give dårlig ånde, og min mand siger, jeg ikke har haft det siden, jeg begyndte at tage Zink-tilskud.

Jeg vil fortsætte med at tage Zink 10 mg. dagligt.
  • Okay tak for svaret.

Jeg prøver købe dem idag, så tager jeg dem hver dag og ser.

Imens jeg også tager min næse spray.

Hvis begge midler ikke virker så må jeg gå endnu længere
  • Held og lykke med det, men husk du skal have alle vitaminer og mineraler, så tag også en blandet vitaminpille dagligt :)
  • Puha :(

Ingen forskel endnu (jeg ved godt der ikke er gået så land tid)

Bruger tunge skraber, zink tabletter, næse spray.
Log in eller Registrér for at kommentere.