Hjem Muskler, led og knogler Slidgigt

Problemer med skulderen. Kan jeg stole på lægen?

Redigeret 23 november, 2015, 10:18 i Slidgigt
Jeg har gennem de sidste 2-3 år, haft mange problemer med min ene skulder. En scanning viser bursitis og slid. Scanningen er dog 1,5 år gammel, og der har ikke været noget snak om at jeg skal have lavet en nu. Jeg har prøvet fysioterapi og flere blokader. Jeg blev så sendt videre til en kirurg, som jeg slet ikke kunne tale med. Jeg fik dog en ny aftale med en anden kirurg, på det samme sygehus. Nu har min tillid til læger fået noget af et hak, efter den meget dårlige oplevelse. Og den nye kirurg jeg snakkede med, gav mig en ny blokade. Han sagde at hvis en blokade ikke virker, så virker en operation heller ikke. Men kan man stole på sådan en melding? Eller kan det være noget han siger for at teste mig lidt? Jeg mener nemlig ikke at en blokade virker ret godt på mig, men jeg kan heller ikke rigtig se sammenhæng mellem det, og så få lavet mere plads inde i skulderen, via en operation.
Er der nogen der kan gøre mig mere klog på dette område?

Kommentarer

  • Hejsa

    Du kunne prøve med nogle øvelser som kaldes for "Tiger moves " som er beskrevet i nedenstående bog. En af forfatterne kurere sin skulderskade gennem praksis af disse øvelser

    http://www.amazon.co.uk/Miracle-Seven-J ... e+peterson

    Jeg vil også anbefale en kombination af ingefær (ginger) og Gurmemeje (turmeric) ekstrat til at fjerne inflamationer i kroppen. Grøn the ekstrat er også godt. Man kan f.eks. købe det på amazon.co.uk eller gennem danske helsekostbutikker.

    http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_sb_nos ... 1448280395
  • Min svigerinde fik sin skulder opereret i udlandet og det har hjulpet. Det var noget med der blev skabt mere plads. Hun havde også fået blokader før operationen.

    Jeg har selv en tosset skulder. Det er slid efter den har været brækket for mange år siden. Men jeg fik thai massage hos en, som koncentrerede sig om min skulder. Jeg tænkte det går aldrig godt, men jeg fik det meget bedre i et godt stykke tid. Desværre er det kommet igen, men der er da gået mindst tre måneder siden.
    Jeg har også været hos fysioterapeut, men det hjalp ikke.

    Det er så bare mine erfaringer.
Log in eller Registrér for at kommentere.