Hjem Mave og tarm Åben debat om mave-tarmproblemer

Konstant tynd mave i flere måneder?

Hej, jeg håber virkelig at der er nogen der vil hjælpe mig.

Jeg har igennem flere uger, ja faktisk de sidste par måneder, døjet med diarré hver evig eneste dag. Det er faktisk sådan at kort tid efter jeg har indtaget et måltid, så skal jeg på toilettet. Jeg har meget luft i maven og føler mig enormt utilpas, træt og generelt bare dårlig. Jeg sover i gennemsnit 12 timer men lige lidt hjælper det. Jeg kan stå op kl. 6 om morgenen og bliver derefter træt ud på eftermiddagen og går i seng kl 9. Jeg forsøger at holde mig selv i gang men det er svært når man hele tiden skal på toilettet.

Jeg var ved lægen kort efter jeg begyndte at opleve symptomerne, men fik bare afvide at jeg skulle spise mere rugbrød og groft, grove grøntsager og drikke væske. Det har jeg så gjort men det er bare blevet værre. Jeg oplever svære smerter i maven og hovedpine.

Jeg har derefter forsøgt mig med at skære alt brød og smør samt gluten væk men resultatet er det samme. Jeg skal til lægen igen i morgen og jeg vil insisterer på at blive undersøgt grundigt, for som det er lige nu kan jeg ikke færdiggøre mit studie eller finde arbejde, for hvem gider at have en som skal rende på toilettet hver time?

Kommentarer

  • Hej

    Det er godt at du kan blive ordentligt undersøgt. Her er nogle effektive alternativer til kemisk medicin.


    1.)Dette homøopatiske middel er godt til at dæmpe symptomerne. Virker ergenerelt indenfor få minutter og uden bivirkninger.
    http://www.amazon.com/BHI-Diarrhea-Tabl ... i+diarrhea

    2.) Revet æble og gulerod i lige dele er også godt mod diarre

    3) Urterpræparatet Triphala elle trifalla er godt til at afgifte tarmen. Et uviversalmiddel mod mave/Tarm problemer, bla. irritabel tyktarm. Fås i helsekost og Matas

    4) Probiotics er godt til at opbygge en god bakterieflore i kroppen. Fås i helsekostbuktkker eller på nettet.


    5) Simpel øvelse hjælper mod luft i maven. (Koster 0 kroner)

    http://mudrananda.com/vayu-mudra/
  • Jeg kan simpelthen ikke finde stedet hvor jeg starter en debat.. Men har selv haft dårlig mave i ca 5 uger nu, ikke noget jeg før har prøvet. Det startede efter en barnedåb .hvor alle blev syge på forskellig vis,så regnede med det ville gå over igen. Har prøvet idoform,men min mand tror jeg måske har fået for mange.Jeg har ikke været ved læge endnu,da min mand og søn også havde dårlig mave så jeg troede vi havde smittet hinanden,men nu er jeg da i tvivl.
Log in eller Registrér for at kommentere.