Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

betændelse ?

Redigeret 19 november, 2015, 08:31 i Åben debat om infektioner
Jeg har nu i over en uge, haft et ekstremt hævet venstre ben, hele foden, og op til knæet. det er rødt , det prikker og svir. det bliver værre op af dagen.

Jeg går hver dag med hunden ca 45 min x 2. og er til golf 3 gange om ugen, og der går jeg 3 - 5 timer per gang, så jeg bruger ikke meget tid på at sidde ned, og hvis jeg gør smækker jeg benene op. '

Jeg fik taget blodprøve i fredags, og intet tyder på en blodprop. så hvad er det så ???

Kommentarer

  • Indstillinger
    Du har været ved læge i fredags - og ikke siden? Og - det er blevet værre?

    Du bør da helt klart kontakte din læge igen - og det da lige nu.
  • Indstillinger
    Jeg har ringet til lægen igen og jeg kan først få tid til på Mandag ? er så træt at af alle de smerter have smerter
  • Indstillinger
    Jeg ser helt tilfældigt, at du har oprettet en anden debat, der omhandler problemer, der vel sagtens kan have noget at gøre med det, der nævnes her?

    I den anden debat skriver du om problemer gennem flere måneder, hvilket vel sagtens også er noget, du har været ved læge med?

    Det virker noget uoverskueligt og forvirrende, at der er oprettet flere debatter om samme tilstand, men med forskellige oplysninger. Jeg vil derfor foreslå dig, at du samler det hele i en debat – så eventuelle, der genkender de samlede symptomer, måske kan have en erfaring at dele. Man kan ikke uden videre forvente, at alle ser samtlige debatter.

    Når jeg ser dine to debatter, gætter jeg på, at din læge måske er lidt på herrens mark og ikke ved, hvad der er i vejen, og du derfor søger kontakt med nogen, som måske genkender din problematik?

    Og – hvis det er sådan, bør du da ikke gøre det sværere for folk – og skrive flere debatter, men tvært i mod samle det hele, og give så mange oplysninger som overhovedet muligt.
Log in eller Registrér for at kommentere.