Elevationsseng
Godaften,
Jeg leder med lys og lygte efter en form for guide, der kan beskrive fordele og ulemper ved elevationssenge. Det tætteste, jeg er nået på en sådan, er denne hjemmeside http://sengezonen.dk/elevationsseng/ men de skriver kun om emnet og der er ingen senge at vælge. Jeg bør nok nævne, at den skal bruges i forbindelse med en handicappet, så der er en del relevant data, der skal følge med i en eventuel beskrivelse af modellerne. Hvis der har været fokus på hjælpemidler til gangbesværede og senge til samme, ser jeg gerne en af medlemmerne her dirigere mig i den rigtige retning. Alternativt må I gerne komme med forslag til hvor, jeg bedst muligt får en fornemmelse for hvilke senge jeg skal tage i betragtning.
Jeg fandt iøvrigt ingen kategori for handicappede i oversigten. Måske det var en idé at få oprettet en sådan?
Jeg leder med lys og lygte efter en form for guide, der kan beskrive fordele og ulemper ved elevationssenge. Det tætteste, jeg er nået på en sådan, er denne hjemmeside http://sengezonen.dk/elevationsseng/ men de skriver kun om emnet og der er ingen senge at vælge. Jeg bør nok nævne, at den skal bruges i forbindelse med en handicappet, så der er en del relevant data, der skal følge med i en eventuel beskrivelse af modellerne. Hvis der har været fokus på hjælpemidler til gangbesværede og senge til samme, ser jeg gerne en af medlemmerne her dirigere mig i den rigtige retning. Alternativt må I gerne komme med forslag til hvor, jeg bedst muligt får en fornemmelse for hvilke senge jeg skal tage i betragtning.
Jeg fandt iøvrigt ingen kategori for handicappede i oversigten. Måske det var en idé at få oprettet en sådan?
Kommentarer
God jagt
Nu må jeg købe ny madras til sengen, og det er dyrt.
Nå, men det er noget med, at rygsøjlen skal være helt lige, når man ligger på siden. Sælgeren kan guide, hvis det ikke bare er en sælger-Helge, smart i en fart.
Lyder med en online guide.
God fornøjelse med senge-købet :-)
Massere fordele og ulemper.
Hej
Jeg er på udkig efter en god og selvfølgelig billig elevationsseng, men jeg synes det er svært at vælge. Hvad skal jeg være opmærksom på? Det er ikke altid nemt at se forskellen på dem, selvom priserne svinger meget... Er der nogen der kan anbefale en specifik model?
Venlig hilsen
Jeg lytter lige med her. Min mor er efterhånden blevet dårligere og dårligere, og jeg kunne godt overvej at give hende en elevationsseng i julegave, hvis det passer med privatøkonomien.
Jeg har kigget lidt videre siden i går og fundet nogen forskellige tests. I denne artikel anbefaler de Nordkap som "bedst til prisen". Den koster 11.999 kr og kan se at den har fået gode anmeldelser andre steder. Så jeg prøver at købe den og håber på det bedste.
Jeg kan lige vende tilbage, når jeg har fået købt og testet den.