Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Smerter i underlivet, av!

Redigeret 29 november, 2015, 13:42 i Åben debat for kvinder
Hej.

Da jeg lidt er ved at opgive lægerne i vores lokale lægehus, håber jeg inderligt nogen har været fejlet lidt det samme som mig!

Min historie starter ved at jeg kontakter min læge, fordi jeg har haft problemer med jeg har blødt lidt efter samleje. Dette, uanset hvem jeg har været sammen med.
Min læge sender mig således til en gynækolog, da det hun kan tjekke for, så normalt ud.
Gynækologen kunne umiddelbart ikke se noget, men mente jeg havde en ubalance i underlivet, så jeg fik nogen "sprøjter" jeg skulle føre ind i skeden i 6 dage.
Allerede efter den første behandling kunne jeg mærke irritationer, dette fordi jeg lider af Herpes og dette kom i udbrud. Derfor tog jeg ikke flere behandlinger.

Jeg ender med efter en uges tid at kontakte min egen læge igen, som konkludere jeg har fået svamp. (Efter mit udbrud af herpes). Jeg tænker det er fint nok, da det er en bivirkning af det gynækologen havde givet.
Jeg er i behandling, og jeg jubler da jeg efter 2 uger er i stand til at have sex med min nye kæreste.

Men bum, så bliver jeg ramt igen. Først af svamp, så af herpes, efterfulgt af svamp.
Jeg har nu været i behandlingen i 2 uger, uden bedring! Min kæreste og jeg har valgt at vi har sex alligevel, da vi simpelthen ikke kan holde fingrene fra hinanden. Og han beskytter sig jo bare.
Men men men .. efter sex har jeg simpelthen SÅ ondt, i flere dage efter, at jeg næsten ikke kan være i min egen krop.

Behandlingen for svamp lød på en vaginaltablet, og at jeg skulle smøre mig med Canesten. Dette virkede ikke sønderligt, så jeg fik to oral tabletter, den ene skulle spises, og den anden gemmes til ugen efter. Skulle stadig smøre med Canesten..

Men der sker absolut ingen bedring!
Er der nogen som ved hvad der kan være galt?
Det klør, svier, og er træls. Jeg har ekstreme smerter når jeg går på toilet, og det har lidt en brændende fornemmelse nogen gange.

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, og det er som om mine lægers svar bare er at det er svamp, men hvorfor virker behandlingen så ikke?

Nogen der har erfarring, så modtages hjælpen med kyshånd!!

Kommentarer

Log in eller Registrér for at kommentere.