Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hjælp til uforklarlige mavesmerter?!

Redigeret 10 oktober, 2015, 15:12 i Spørg Netdoktors brugere
Hej alle sammen.
Jeg er 18 år, og har i ca. 3 måneder haft nogle uforklarlige, voldsommen mavesmerter, som sidder i højre side, ned mod lysken og om mod lænden.
De er der konstant, men ind i mellem, får jeg nogle meget slemme anfald, som gør jeg intet kan. Jeg krøller mig sammen, og kan ikke bevæge mig, men ligger bare og skriger af smerter.
Er røget ind og ud af sygehuset, men det samme svar: 'Dine blodprøver og urin prøver ser fine ud' og så sender de mig hjem igen, men jeg forstår simpelthen ikke, at de ikke kan se om der er noget??
Jeg har fået lavet en ultralyd og en MR scanning, men det viser ingenting, udover nogen cyster på æggestokene, men lægen sagde, at det stadig ikke forklarede de så voldsomme mavesmerter og anfald.
Har både haft tynd og tyk afføring.
Syntes lidt at lægerne ikke tager mig seriøst, når jeg kommer ind på skadestuen og ligger og har så ondt, har svedture, er svimmel og intet kan gøre, og de bare sender mig hjem nogle timer senere, men samtidig, når de intet kan se, så er der vel ikke noget og gøre, men kan bare ikke holde de her smerte ud længere, så håber virkelig nogen har haft noget lignende, eller nogen som kan forklarer mig, hvad det kunne være?

Og mit andet spørgsmål er: Jeg tager for tiden Risperidon Teva (staves?), så ville hører om jeg samtidig med dem måtte tage tradolan, mod mine mavesmerter, da hverken panodil/zapp el. pinex virker?
Og må jeg også bruge Canesten (mod svamp)? Så der stod under Risperidon Teva, at der ikke måtte bruges nogen bestemte midler mod svamp, så ville høre om Canesten var en af dem.

Håber nogen kan give mig svar, og så må i ha' en fortsat god aften :)
Log in eller Registrér for at kommentere.