Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Smerter ved vandladning og udløsning

Redigeret 19 november, 2015, 16:16 i Åben debat om smerter
Hej,

Håber mit indlæg havner det rigtige sted.

Jeg har siden i Fredags haft smerte ved vandladning og udløsning. Jeg var så hos min læge i Mandags og aflægge en urin prøve fordi jeg troede det var blærebetændelse. Jeg fik nogle sulfametizol piller som jeg skulle tage i 3 dage (sidste dag i dag)
Lægen sagde at hvis det ikke havde virket inden fredag (imorgen) så skulle jeg kontakte ham igen. Det gjorde jeg så i dag da det overhovedet ikke havde ændret sig. Han fortalte at der var kommet svar på min urin prøve, men at der IKKE var tale om en betændelse. Så hans bedste bud var, at det måtte være en rift i urinrøret, da vi mænd, ofte kan tisse små sten ud, som vi normalt ikke ligger mærke til. Han sagde jeg skulle give det et par uger og se om det ikke går over af sig selv.
Dog er jeg både om i urinrøret hvis jeg trykker hele vejen ned af penis. og det føles som om jeg tisser glas, men kun helt ude i "snuden" hvor urinrøret slutter. Det samme ved sædafgang, der svier det helt vildt. Smerterne er væk så snart jeg ikke tisser, eller så snart jeg har fået udløsning.

Jeg håber nogen kan hjælpe mig, jeg er vildt frustreret over at jeg ikke kan få svar på hvad jeg fejler :(

PFT

Kommentarer

Log in eller Registrér for at kommentere.