Hjem Øvrige debatter Spørg Netdoktors brugere

Underlig kløe

Redigeret 10 oktober, 2015, 18:31 i Spørg Netdoktors brugere
Jeg har fået en virkelig irriterende kløe i underlivet, og jeg er selvfølgelig bekymret. Jeg har aldrig prøvet at have sex sygedomme eller noget ligne før så jeg ved ikke hvordan de forskellige sygedomme kommer med deres symptomer. Jeg havde sex med en for omkring 3 uger siden (uden kondom) og nu klør det der nede. Som sagt så har jeg jo aldrig prøvet det før så jeg er i tvivl om, hvor langt tid efter kommer der irritationer i underlivet f.eks. med klamydia eller herpes. Jeg begyndte så småt at lægge mærke til irritationerne for cirka 5 dage siden, men tænkte ikke rigtigt over det for det kunne jo også bare være et sår efter barbering.
Jeg kunne i hvert fald godt tænke mig at vide hvor lang tid det går med irritationer ved de forskellige sygedomme. Jeg vil jo helst ikke været blevet smittet med noget.

Kommentarer

  • Jeg kan ikke fortælle dig hvor lang tid der ca går, men kan dog fortæller at det meget muligt er svamp el. klamydia, så ville forslå at du søger læge, så du kan få det under behandling, hurtigst muligt.
    God bedring :)
Log in eller Registrér for at kommentere.