Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

TERM-modellen

Redigeret 4 oktober, 2015, 15:32 i Angst
Hej

Jeg skriver til herinde fordi jeg igennem 7 md har fået det værre og værre og nu kan jeg ikke mere. Det er så slemt at jeg er konstant sengeliggende og er helt tåget i min hjerne. min tilstand blev endnu værre for 4 md siden, end det var til at starte med. Jeg kan huske at det startede med stærk feber og efterfølgende er der kommet svimmelhed som gradvis bliver værre uge for uge. Derefter kan jeg mærke at min personlighed ikke er mere som den var før. Jeg føler helt klart at det er noget fysisk som så har gået ind og påvirket mig psykisk

Jeg vælger nu at søge efter en ny psykiater, problemet er dog imidlertid at jeg har gået til en psykiater før som har benyttet sig af TERM-modellen. Personligt er jeg ikke tilhænger af denne model eller de læger som benytter sig af den, da jeg ikke er interesseret i at gå til en læge der bruger diagnosen funktionel lidelse på mig.

Derfor ville jeg høre ad om der var nogen herinde som kunne anbefale en dygtig psykiater i Kbh området der ikke var tilhænger af denne model.

Ville dog også høre om hvad det er man skal passe på med hvis man får diagnosen funktionel lidelse og om det er bare en billig løsning for psykiaterne at mønte på patienten hvis de ikke kan finde en årsag

Mvh
Rover699
Log in eller Registrér for at kommentere.