Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Er det Angst der plager mig?

Redigeret 30 september, 2015, 18:11 i Angst
Hej,
Jeg gik ned med en depression for nogen år siden.
Jeg kom over den efter omkring 1.5 år.
Derfor tror jeg det kan være angst, og det får jeg tit af vide, vil egentlig bare gerne have det "bekræftet" af folk som evt. Selv har haft det.

- de sidste par måneder har jeg døjet med at jeg ligesom får en snurren fornemmelse i min brystkasse (omkring de nederste ribben i venstre side) - det er for det meste når jeg ligger om aften og skal sove, men kommer også nogengange udover det. Jeg tjekker tit min puls ved håndleddet for at ligesom være sikker på mit hjerte slår. Og så har jeg det nogengange som om jeg lever i en boble (lidt svært at forklare - gå i sine egne tanker og ikke høre så meget af hvad der bliver sagt osv). Jeg oplever nogengange jeg bliver svimmel, og det kommer ofte når jeg tænker på det. ( min mor har "ekstra slag" med hjertet og det skulle være genetisk - og det gør jeg har svært ved at ligge på ryggen i sengen, da det føles lidt mere slemt med snurren agtigt. Det giver lidt en følelse af at det er rart at trække sig sammen ved ribbenene der). Jeg får at vide det er angst, af flere personer der selv har haft angst, men får man virkelig den snurren af angsten?) - det er der rimeligt ofte forresten.

Jeg håber i forstår hvad jeg skrev
Log in eller Registrér for at kommentere.