Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Er der grund til bekymring??

Jeg er 18 år gammel, jeg er 165 cm og vejer 63,4 kilo(for 2-3 uger siden vejede jeg 67 kilo). Jeg er begyndt at springe stort set alle måltider over, jeg er vant til fra hos min mor kun at spise aftensmad og leve af det slik og andet mine venner gav mig, men da jeg kom på opholdssted tog jeg over 10 kilo på, i starten spiste jeg også morgenmad og middagsmad, men indenfor det sidst halv år stoppe jeg stort set med at spise morgemmad og middagsmad(hvis der var bagt boller tog jeg en bolle), men inden for de sidste par måneder er jeg stort set stoppe med at spise slik, og spiste kun aftensmad,og de sidste 2-3 uger er jeg stort set stoppede med at spise, den sidste uge kan der godt gå en hel dag uden mad og drikke, har aldrig rigtig drukket meget vand, ca. en liter om måneden . Jeg synes selv at jeg er tyk og grim, vil gerne tilbage til 52 kilo, da jeg var køn.

normalt gennem hele forløbet, har jeg fået kvalme, ondt i maven, ondt i brystet, hovedpine, hvis jeg hvis jeg var sulten, men fortiden har jeg kvalme, ondt i maven, ondt i brystet, mere svimmel, prikken i armene og hovedpine, med 1-3 timers mellemrum, nogle gange kan jeg ikke falde ordenligt i søvn, har normalt ikke problemer med det.

Tak på forhånd!
Log in eller Registrér for at kommentere.