Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Frusteret, x anorektiker, BED

Hej, jeg skriver herinde fordi jeg er lidt frusteret.. Jeg vejer 65 kg og er 160 høj. Jeg var for et år siden anorektiker. Min laveste vægt var på 37 kg.
Det skal lige siges at jeg døjet med lavt selvværd og muligvis en depression. Mit problem nu er at jeg spiser hele tiden og for meget.
Jeg har ingen mæthedsfornemmelse, og maden er bare en form for trøst.
Jeg er ensom og har ikke så mange veninder.
Jeg har overspist siden marts måned i år. Nu er jeg træt af det for jeg er begyndt at straffe mig ved at skære i armen, efter sådan et ædeflip.
Er der nogle der har nogle råd, til hvad jeg kan gøre? Min selvtillid er i bund og jeg føler bestemt ikke lækker med det ekstra på kroppen.
Jeg kan gå en hel dag og grovspise. For leden spiste jeg 5 pølsehorn og 2 stykker cheesecakes da jeg var ude i et shopping center. Yderligere da jeg kom hjem fortsatte jeg med at spise oste madder.

Jeg tror min psyke ikke er fulgt helt med, da jeg nemlig stadig har et anstrengt forhold til mad. Hvis jeg har spist lidt for meget så giver jeg ikke mig selv lov til at spise noget resten af dagen fx.
Jeg har brug for hjælp, og er allerede skrevet op hos LMS, men der kan gå 6 mdr.
Nogle der har stået i denne situation før? Jeg er dybt ulykkelig ;(

Kommentarer

  • Indstillinger
    øv, er der slet ikke nogle der har nogle råd
  • Indstillinger
    Jeg har selv været anorektiker og lider nu af BED. Det er svært for sindet at følge med, når man er vant til at have "kontrol"!
    Udover LMS, så finder der div. behandlinger på sygehusene rundt omkring. Hvor bor du?
    Der er også diætistklinikker, hvor de har psykoterapeuter ansat, så det ikke kun er en diæt, man kommer på.
    Håber det bedste for dig.
Log in eller Registrér for at kommentere.