Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Erfaring vedrørende omskæring? Skal, skal ikke?

Redigeret 27 oktober, 2015, 23:44 i Mandlige sexproblemer
Hej alle.

Jeg er en ung mand op 24 år. Jeg fik for to måneder og en uge siden lavet et kirurgisk indgreb på min penis i form af dorsale klip, da jeg havde problemer med for stram forhud under sex. Forhuden er hele og har haft sex efterfølgende, og det gik fint på de fleste punkter. Jeg bliver dog øm i et par timer efter og får alt efter hvor vild sex det er blodindsamlinger nogle af stederne hvor snittene blev lagt. Kosmetisk ser det ud som forventet - en kende mærkeligt ud (ligner lidt der er en der lige har klippet ned i forhuden 3 steder med en saks, men det var jeg forberedt på. Jeg synes stadig forhuden kan virke lidt stram af og til under sex, hvilket ikke altid er lige rart. Men kan mærke væsentlig forskel fra før operationen og nu.

Jeg går dog og overvejer en "rigtig" omskæring men tøver lidt da jeg gerne vil vide mere og er derfor begyndt at undersøge det nærmere men de fleste steder står der bare tekst skrevet af en kirurg, læge, urolog eller lignende. Jeg har derfor brug for nogle udtalelser og erfaringer fra andre der rent faktisk er blevet omskåret.
- Hvad var dit problem inden?
- Hvilken type omskæring har du fået?
- Kan du mærke forskel fra før og efter? Hvis ja hvad?
- Er du tilfreds med resultatet både praktisk og kosmetisk?
- Kan du anbefale det?

Jeg håber der sidder nogen derude med erfaringer de gerne vil dele med mig så jeg kan blive ledt på rette vej.

TAK! :)

Kommentarer

Log in eller Registrér for at kommentere.