Hjem Sind og psyke Ensomhed

livet er noget lort

Redigeret 6 september, 2015, 19:21 i Ensomhed
Hej jeg står i den situation at jeg har en kæreste som jeg rigtig godt kan lide men føler ikke at han elsker mig som jeg elsker ham jeg har en lillebror som han hjælper rigtig meget og jeg føler mig faktisk lidt glemt for tiden jeg har det rigtig skidt inden i for når jeg så skriver det til ham så virker det mest som om at han er ligeglad og det sårer mig virkelig jeg har ikke haft det særligt nemt i mig liv har en mor som er meget indlagt og syg en far som er død og ikke særligt meget famillie jeg er altid blevet valgt fra af min fammillie min små brødre har altid betydet meget mere for min mor har jeg følt har altid skulle kæmpe for opmærksomhed og kærlighed og lige nu føler jeg mig valgt fra af min kæreste sidder lidt tilbage med følelsen af at være valgt fra er nok os altid den person som har det med at tilgive folk ligemeget hvad de gør over for mig Min kæreste har været mig utro og alligevel tilgav jeg ham Jeg er for god af mig og ender altid med og blive såret og sidde med den følelse som jeg gør lige nu
Log in eller Registrér for at kommentere.