Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Tvangstanker

Redigeret 1 september, 2015, 01:10 i Selvskade
Mit navn er Mikael..
Jeg vidste ikke lige hvor jeg skulle snakke med nogen, så starter her. Alt sammen pga en pige..
Hun har pillet mig så meget, at jeg overbeviser mig selv om, at verden er et bedre sted uden mig.. Og det vil jeg blive ved med at tro.. Jeg prøvede at tage en overdosis af morfin, men blev stoppet, pga denne pige spurgte om vi skulle spise morgenmad sammen.. Idag prøvede jeg at hænge mig selv.. Jeg tog en bus 30km væk fra hvor jeg boede, gik yderligere 2km ind i en skov og bare sad og kiggede.. Jeg havde lavet løkken og bundet den fast så den var klar, men kunne ikke få mig selv til det.. Er blevet enig med mig selv om, at i morgen prøver vi overdosis igen med panodiler og alkohol.. Medmindre nogen kender en mere smertefri måde at gøre tingene? Har ikke ligefrem en pistol..

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej Mikael

    Du må ikke lade en pige ødelægge dit liv !

    Du har brug for hjælp, og her på Netdoktor ligger disse tlf.nr.

    Virker det hele håbløst? Find hjælp her:

    Livslinien - tlf.: 70 201 201

    Psykiatrifonden - tlf.: 39 25 25 25

    Børnetelefonen - tlf.: 116 111

    Der findes så mange søde piger, du er ung, og har hele livet foran dig, tænk på din familie, de ville blive meget kede af, at miste dig.

    De mennesker som prøver at ødelægge andres liv, har selv et meget stort problem.

    Alt godt til dig fremover ♥
Log in eller Registrér for at kommentere.